Şikayetleri Ele Alma Politikamız
Üye Memnuniyeti Taahhüdü ve Üye Memnuniyeti ve Şikayetleri Ele Alma Politikası
Yönetim Kurulumuzun 05.01.2010 tarih ve 448c sayılı karar gereğince tespit edilmiştir.
Bursa Ticaret ve Sanayi Odası ;
5174 Sayılı Kanun ve bağlı yönetmelikler kapsamında, üyeler tarafından
iletilen şikayetleri, zamanında ve etkin bir şekilde ele alacağını,
Şikayetlerin çözümünde; Yönetim Kurulu başta olmak üzere, tüm Oda
organlarının ve personelin şikayetlerin çözümü konusunda aktif görev
alacağını,
Şikayetlerin Oda’ya iletilmesinden çözümüne kadar her türlü kaynağı
sağlayacağını, Sürekli iyileştirme kapsamında iletilen şikayetler
çerçevesinde gerek üyeler, gerekse personel tarafından yapılan öneriler
sonucunda; Şikayetleri Ele Alma Prosesi başta olmak üzere, tüm hizmet ve
proseslerin iyileştirilmesi için etkin çalışma disiplini
oluşturacağını,
taahhüt etmektedir.
Üye Memnuniyeti ve Şikayetleri Ele Alma Politikası ;
Bursa Ticaret ve Sanayi Odası5174 Sayılı Kanun ve buna bağlı tüm yönetmelikler kapsamında gerçekleştirilen hizmetlerle ilgili olarak tüm personeliyle , üyelerden gelen şikayetleri, imkanları dahilinde, en kısa sürede çözmek için gerektiği hallerde her türlü yatırımı yapar.